Jaahas..otetaas taas niskasta kiinni ja kirjotetaan kuulumiset! Ensinnäkin, sain töitä jipii! Ens tiistaina ois ensimmäinen varsinainen työpäivä. Viikko sitten kävin tekemässä yhen kuuden tunnin vuoron ihan kokeeksi niinkuin kävi 7 muutakin. Ehkä tää valloittava suomi aksentti sitten tehosi kun yhden kolmesta paikasta sain. Ensi viikosta lähtien myyn siis kultaa ja timantteja liikkeessä nimeltä Bertoz paikassa nimeltä Channel Court Kingston.
Edelleen asutaan vajassa, eikä ihan heti näy muutosta asumisolosuhteisiin. Koitettiin tossa kyl tehä vähän laskelmia ja toivottavasti ollaan omassa kämpässä joulukuun alussa. Saatais sitte isi ja siskokin majoitettua :)
Viime viikot on menny lähinnä leipoessa ja neuloessa. Mä oon ihan mestarileipuri täällä! Kun ketään muu ei oikeen osaa mitään leipoa ni se ei oo kovinkaan vaikea titteli saavuttaa :) Mut aika ylpee oon silti! Kävin myös paikallisessa lankakaupassa ostamassa "sukkapuikot", pääsin kotiin ja huomasin että niitä olikin vaan 4...ilmeisesti ei siis sukkapuikot!? Onneksi Adamin tädillä oli muutama muovinen josta sain varaosia! Kävin myös tän tädin työpaikalla Salvosissa tekemässä yhden päivän vapaaehtoistyötä, eli shoppailin 8h :) Tein ihan oikeesti vähän töitäkin. Se on siis pelastusarmeijan kirpputori, iiiiso sellainen! Tulipahan yksi päivä tehtyä jotain hyödyllistä!
Eilen käytiin katsomassa vesiputouksia ihan tässä lähellä, suunnitelma ei ollut että sataa kaatamalla, mut Adam vakuutti että se ei haittaa...vähän voi olla mutaista vaan! Jep jep, oli vähän mutaista joo, eikä se haitannutkaan, mut melkeen perillä se polku meni sellaseks taiteiluks jyrkällä kalliolla liukkailla kivillä ja mudassa et multa jäi se suurin putous näkemättä. Kyllä se sade siinä kohtaa vähän haittas! Adam sai kostoksi petkutuksesta iilimadon reiteen, YÄK!
Tulossa ois viikonloppu Launcestonissa, luultavasti ens viikonloppuna ja Hobartissa pidettävä Taste festivaali, missä ois tarjolla hurjasti paikallisia herkkuja ja tietty viinejä, se ois joskus joulukuun puolella. Can't wait!
Koitan olla taas reipas ja kirjotella vähän useemmin :)