Nähtiin ihan luonnossa kenguru ja sillä sattu olemaan pikkuinen Joey pussissa. Joku japanilainen ison kameransa kanssa säikytti äitikengurun ja siihen jäi jälkikasvu ihmettelemään. Aika äkkiä se kuitenkin loikki puskiin äidin perässä.
maanantai 7. marraskuuta 2011
Kaksi työpäivää takana ja jo muutamat timantit myyty, hyvä minä! Tällä viikolla vaan yksi päivä, mut ens viikolla toivottavasti päästään järjestämään ja hyllyttämään uutta liikettä missä oon loppuajan hommissa. Eli siis enemmän tunteja. Työkaverit ja pomot on ihan mahtavia!
Launcestonin reissukin tuli tehtyä viikonloppuna. Ihan kiva reissu oli mutta ne käsityömessut Delorainessa oli ISO pettymys! Mä kun menin sinne etsimään inspiraatiota ja uusia ideoita, pyh! Pakotin myös Adamin sinne, tai oishan se voinu oottaa autossa :) Se kyllä yritti varotella mua nallekarhuista ja mammoista, mut mitä se mistään tietäs...MIES!? Tiesi se. Näin siis jännittäviä tilkkutöitä ja paljon nalleja...ihan kun oisin ollu messuilla Suomessa joskus 80-luvulla! Totesin, että en tarvitse inspiraatiota tai uusia ideoita, olen aikalailla käsityökuningas ilmankin :) Täällä ois kyl mahtava tilaisuus laittaa se oma putiikki pystyyn!
Autojen kanssa on ollu hirveen hyvä tuuri. Adamin subaru toimi ehkä viikon kaks ku tulin tänne. Se vei sen korjaamolle missä sanottiin et moottori on rikki, eikun vaihtoon. Mut täällä on kuulemma mekaanikot ihan pahimpia petkuttajia, joten se tarvis vielä toisen mielipiteen toiselta petkuttaja mekaanikolta. Ei hätää, onneks siskolla oli vanha auto vielä tallessa kun se ei ollu saanu aikaseks myydä sitä. Sillä ollaan ajeltu subarun kuoleman jälkeen. Viime viikolla sisko kuitenkin uhkas tulla siivoomaan sen ja laittaa myyntiin. Adam kävi katsomassa autoja. Eilen se oli lähössä sillä töihin, mut eipäs se käynnistynytkään. Ei vielä tiedetä mikä vika siinä on...mä luulen et mä tiedän enemmän autoista kun nää miehet täällä, ehkä menen vilkasemaan kohta :) Onneks se sentään toi meidät takas sieltä Launcestonista päivää aikasemmin. Tänään Adam sitten ajelee kotiin uudella autolla millä ois tarkotus lähteä ajamaan isin ja Lauran kanssa pitkin Australian rannikkoa...katotaan nyt kestääkö se sinne asti!
Launcestonin reissukin tuli tehtyä viikonloppuna. Ihan kiva reissu oli mutta ne käsityömessut Delorainessa oli ISO pettymys! Mä kun menin sinne etsimään inspiraatiota ja uusia ideoita, pyh! Pakotin myös Adamin sinne, tai oishan se voinu oottaa autossa :) Se kyllä yritti varotella mua nallekarhuista ja mammoista, mut mitä se mistään tietäs...MIES!? Tiesi se. Näin siis jännittäviä tilkkutöitä ja paljon nalleja...ihan kun oisin ollu messuilla Suomessa joskus 80-luvulla! Totesin, että en tarvitse inspiraatiota tai uusia ideoita, olen aikalailla käsityökuningas ilmankin :) Täällä ois kyl mahtava tilaisuus laittaa se oma putiikki pystyyn!
Autojen kanssa on ollu hirveen hyvä tuuri. Adamin subaru toimi ehkä viikon kaks ku tulin tänne. Se vei sen korjaamolle missä sanottiin et moottori on rikki, eikun vaihtoon. Mut täällä on kuulemma mekaanikot ihan pahimpia petkuttajia, joten se tarvis vielä toisen mielipiteen toiselta petkuttaja mekaanikolta. Ei hätää, onneks siskolla oli vanha auto vielä tallessa kun se ei ollu saanu aikaseks myydä sitä. Sillä ollaan ajeltu subarun kuoleman jälkeen. Viime viikolla sisko kuitenkin uhkas tulla siivoomaan sen ja laittaa myyntiin. Adam kävi katsomassa autoja. Eilen se oli lähössä sillä töihin, mut eipäs se käynnistynytkään. Ei vielä tiedetä mikä vika siinä on...mä luulen et mä tiedän enemmän autoista kun nää miehet täällä, ehkä menen vilkasemaan kohta :) Onneks se sentään toi meidät takas sieltä Launcestonista päivää aikasemmin. Tänään Adam sitten ajelee kotiin uudella autolla millä ois tarkotus lähteä ajamaan isin ja Lauran kanssa pitkin Australian rannikkoa...katotaan nyt kestääkö se sinne asti!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)