Hahahaa! Sain Adamin huijattua vaihtamaan puolta sängyssä viime yönä. Enhän mä ihan varma ollut mutta aika vakuuttunut kuitenkin et mä sain ekana yönä sen huonomman puolen. Eilen se vielä sano että kyllä me sillä sängyllä viel hetki pärjätään. NO EI PÄRJÄTÄ! Tänään se sit aamulla heräs unettoman yön jälkeen selkä sökönä ja sano että tänään haetaan sänky. Tehtävä onnistunut :) Yritin kysellä minkä kokonen se uus sänky ois et vois vähän mitata niin kuulemma double tai gueen size...ahaa, no kai se sit mahtuu. Ja mahtuhan se, nyt on matkalaukku nurkassa pystyssä ja jos sieltä jotain haluaa ni senkun nostaa näppärästi tähän sängylle ja alkaa kaivamaan. Mutta kyllä oli hyvät unet!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti