Tässä on ensimmäinen uusi australialainen ystäväni Rhodie. Ihana pieni sylikoira, joka ei jätä rauhaan ja jota ei millään viitsisi jättää rauhaan. Aina vastassa kun avaa vajan oven. Yleensä myös itkee oven takana ikäväänsä. Cute as!
Näin muuten tv mainoksen missä mainostettiin Labradoodleja jotka on siis labbiksen ja puudelin risteytyksiä. Sain hirveän naurukohtauksen...eihän meillä ole doodleja siellä?
Katoin just googlesta ni kyllä suomestakin löytyy labradoodleja, puhekielessä niistä käytetään jopa nimitystä labraduudeli :D Ne on kyllä kehitetty pahasti sisäsiittoisessa Australiassa 1980-luvulla. Eli ne mitä mainostettiin siellä on tavallaan originaaleja! :D Voidaan hankkia sulle labraduudeli ku tuut kotiin <3
VastaaPoistaLabradoodlet oli juuri turun radiossa!!!
VastaaPoistaLabradoodlet oli juuri turun radiossa!!!
VastaaPoista