Meni ihmeen kivuttomasti se 11,5 tuntia. Water for Elephants, iltapalaa, unta, RIO, aamupalaa ja kappas: Singapore! Kentällä ilmainen internet, jee! Ei siitä tosin paljon iloa ollut kun läppäri oli tietty lataamatta eikä johto sopinut. Ei uusia tuttavuuksia lennolta, ei kukaan vieressä pelaamassa Yo man, Yo bitch :) Sain siis röhnöttää mieleni mukaan, ei ihme että tuli uni. Aikaa seuraavaan lentoon kaksi tuntia 15 minuuttia.
EI KUKAAN PELAAMASSA YO MAN YO BITCH -PELIÄ????!!! huonompi juttu.Ehkä käytät sitä jäänmurtajana sitte Tasmaniassa? Laita heti vaan viestiä jos et muista sääntöjä, se on oikein hyödyllinen ja kehittävä peli. :) Kävitkö 24h mäkkärissä Singaporessa? Essihän mainosti sitä. Röhnötyskin on kyl välillä kivaa! (useimmiten)
VastaaPoistaMä oon kerran nukkunut hei siellä mäkkärissä. Mahti mesta!!
VastaaPoistaEssi