maanantai 5. syyskuuta 2011

Pakollisia juttuja tuli hoideltua eilen esimerkiksi pankkitili, sim kortti, veronumero ym. nyt vaan odotellaan rahaa sinne tilille :) Mut se on sitten murheena vasta parin viikon päästä. Huomenna lennetään Gold coastille missä ihmetellään ens viikon tiistaihin asti. Viikonloppuna käydään Brisbanessa moikkaamassa kavereita, ellei tulva yllätä niinkuin viimeksi! Gold coastilta lennetään Sydneyyn ja sieltä mennään junalla Kiamaan Adamin sedän luokse. Myös Adamin äiti ja nuorimmat siskot on siellä lomailemassa...mihinköhän vajaan siellä majotutaan?!

Eilen oli mahtava ilma...ainakin puoli tuntia 20 astetta ja aurinkoista:) Ehdittiin me siinä parit isin tarjoomat mölkyt pelata. Tänään ois illalla tiedossa jännittävä kaksintaistelu kun kaksi raudankovaa kokkia taistelee tiukkojen ruokakriitikkojen suosiosta. Kokkien tehtävänä on valmistaa haluamansa pääruoka ja suussasulava jälkiruoka. Eli siis Adam ja serkkunsa Ashlee kokkaa mulle ja Loulle illallista ja me annetaan niille pisteet. Ihan hyvä että ne alko tappelemaan kumpi on parempi kokki :)

1 kommentti:

  1. Ihanaa lomaa!! Meinaatteko mennä oikeen sukeltaan? eik sillä Kallella ole joku lupa ja kamat et sen kanssa vaan.
    Urho on oppinut ottamaan leluja käteensä. Ja äiti on ylpiä!!
    Adamille terkui!

    VastaaPoista