Se seuraava lento tuntui kestävän ikuisuuden. Ei minuuttiakaan unta. Vieressä ranskalainen vanhempi setä joka ei juurikaan englantia puhunut. Muuten Quantasin kone taisikin olla ausseja täynnä, mate siellä, mate täällä..
Melbourne-Hobart tunnin lennolla meinas väkisin tulla väsy. Onneksi yhdellä lentoemolla oli ensimmäinen päivä ja sitä oli ihan hauska seurata, raukka oli ihan hädissään. Mutta hienosti se meni ja piti mut hereillä :)
Kaikkien lentokenttien pitäs olla niinku Hobartin kenttä, vaan yksi tie joka vie matkalaukuille, jotka on ulko-oven vieressä ja kiitos hei! Odottelin noin 45 minuuttia Adamia. Lentokentän ainut kahvilakin sattui olemaan auki ja sain aamukahvit. Oli vähän ujo olo nähdä Adamia taas mutta se tais siinä automatkalla hävitä taas se ujous. Perillä näin Loun (täti) vaikka toivoin ettei kukaan joutuis näkemään mua ennen vähintään 24h:n unia :) Olinkin myöhemmin ihan varma että puhuin sille suomea, mutta ei se ainakaan sanonu ettei ymmärrä sanaakaan. Suihkuun ja nukkumaan noin klo 16. Adam herätti klo 22 kun tuli itse nukkumaan, mä olin ihan virkeä. Yö oli todella mielenkiintoinen 90cm sängyssä jossa keskellä oli kauhea rotko. Eikä mua siis edes väsyttänyt. Aamulla Adam lähti töihin ja sain koko sängyn itselleni. Heräsin n. 12.30.
Siellä mate, täällä mate, joka puolella mate mate! :) Eli vähän tais olla perhosia vatsassa kun näit ja odotit Adamia? Ei se ihme ole, jos mullakin pyöri perhosia mahassa kun olin ollu viikon pois kotoota ja Juho haki mut LOIMAAN juna-asemalta :D hehehe. Mahtavaa että saitte sen uuden sängyn! Jos ajattelee et sänky on 90 cm leveä, ja siinä on rotko keskellä, niin nukkumistilaa/hlö on jäänyt ehkä korkeintaan 35cm?? :D Ajjajai, ei se ihme ole jos nukutti vasta kun Adam lähti. Mut Viia, nyt niitä kuvia myös!!! <3 Varsinkin tiskimopista???
VastaaPoistaÄlä nyt hoputa...sain taas yhen tekstin lisättyä ni ehkä seuraavaks harjottelen sitä kuvan lisäämiostä...kyllä se moppi sieltä vielä tulee :)
VastaaPoista