Noin puoli tuntia ennen lähtöä sitä sitten viimein tajus et on lähdössä ja alko hillitön itkeminen. Miks sitä ikävää pitääkin etukäteen itkeä!? No, kentällä alotin taas vaikka edes Laura ei sortunut :) Koneessa sitten kaikki ennakkokoti-ikävä vaihtui jännitykseen. Mitä siellä Australian päässä oikeen odottaa. Noh, sitä on noin 11,5 tuntia aikaa miettiä Finnairin sinisillä siivillä lennettäessä.
Mä yritin pysyä kovana sen hetken, mut sitte heti ku käänsit selkäsi ni lysähdin kuule siihen kivetykselle ja itkin iha HULLUNA. Juho olikin ollu vähä huolissaan et miten nyt noin kovana olin siinä, mut hän saikin huomata et se oli esittämistä vaan :P Hihiii! Ja varsinkin sisko rakas -kirje teki vaikutuksen! hihiihiiii! Toivottavasti et täysin nolannut itseäsi siellä koneessa ku nauroit ääneeen tyhmälle papukaija -elokuvalle :D
VastaaPoista