Mä oon oikeestaan odotellu et jotain kirjoittamisen arvoista tapahtuis, mut eipä oikeen oo mitään uutta kerrottavaa. Eilen kävin levittämässä cv:tä kaupungilla ja nyt vaan oottelen taas lauantain lehteä ja työpaikkailmoituksia. Yhessä kahvilassa oli hirveen kiva täti, se kauheesti valitteli et ei nyt just oo heillä mitään tarjota mut hän kyselee kavereilta ja jos kuulee et jotain töitä ois ni soittelee sitten :) Tää oli siis cafe Pane cucina joka haki työntekijää viikko tai kaksi sitten, mut menin väärään kahvilaan, se oikea paikka ois ollu jonkun matkan päässä, mut tää täti haukku sen paikan ihan pystyyn niin jätin menemättä. Oli kuulemma ennen ollut siellä pomona...No, nyt vaan ootellaan et joku soittaa ja haluaa mut töihin :)
Siinä sitten olikin kaikki mitä on tän kymmenen päivän aikana tapahtunut, alkaa olee mitta täynnä tekemättömyyttä ja tätä hiton vajaa!
Eikö taas olisi aika pienen päivityksen?
VastaaPoista