Nyt on lomat lomailtu ja alkais ankara työn etsintä. Oli ihan kivan lämpöset ilmat tosin yöt oli ihan älyttömän kylmiä sielläkin. Oltiin Gold coastilla 6 yötä, se on aika lailla sellanen turistirysä mihin en kyllä enää lähe. Ainoa tavoite oli käydä sellasella päivän kestävällä sukellus retkellä. Varasin sen heti torstaina maanantaille. Maanantaina sitten oottelin hotellin edessä kyytiä mut eipä sitä ikinä tullut. Ne oli laittanu mut perjantain ryhmään ja joka tapauksessa maanantain sukellus oli peruttu. Mutta eihän mulle siitä ilmotettu kun mä tein niille oharit perjantaina...jolloin muuten satoi ja ukkosti, mitenköhän se sukellus reissu mahto onnistua.
Siellä oli siis ihan satoja retkiä ja tekemistä joka lähtöön. Isoja huvipuistoja ainakin viisi. Otettiin missioksi lähteä katsomaan Sea worldiin. Liput maksoi 79 dollaria nuppi ja Lempiäinen kun olen niin en maksa!!! No olihan niitä tarjouslippuja joka paikassa. Yhessäkin kojussa oli 11 dollaria lippu...kun ostaa myös whale watching risteilyn joten yhteensä vain 110 dollaria per naama. Seuraava olikin sit jo kallis tohon nähden kun oli 2 lippua 40 dollaria, mut ajattelin et aika hyvä diili kuitenkin. Sanoin pojalle et mä otan ne niin se sano et sorry, aussies only...where are you from?-Finland!-Yeah sorry you have to be a real aussie to get the tickets...FINE! Adam ei siis ollut sillon mukana eli vielä oli toivoa. Se lähti niitä hakemaan viimisena aamuna ja eipäs riittänytkään että oli ihan real aussie, piti mennä jotain hotellia ihmettelemään tunnin mittaselle kierrokselle. Ainoa kierros sinä päivänä oli klo 13.00 eli loppuu 14.00 siitä bussi Sea worldiin kello ois ainakin 15.00 kun oltais siellä, se meni kiinni 17.00. Mahtavaa! Loma oli siis erittäin rentouttava koska ei tehty yhtään mitään:) Brisbanessa käytiin pikaisesti lauantaina ottamassa muutamat tynnyri oluet ja moikkaamassa tutui! Kiamassa oli mahtavat ilmat, käytiin jopa uimassa monta kertaa vaikka vesi oli ihan jäätävää!
Lisää juttuja!!!
VastaaPoistaE&U